کارخانه ساخت اسکلت فلزی و سوله بادیز

کارخانه ساخت اسکلت فلزی و سوله بادیز سازنده اسکلت فلزی، ساخت سوله و ساخت پل عابر

کارخانه ساخت اسکلت فلزی و سوله بادیز

کارخانه ساخت اسکلت فلزی و سوله بادیز سازنده اسکلت فلزی، ساخت سوله و ساخت پل عابر

بادیز بزرگتری کارخانه ساخت اسکلت فلزی و سوله سازنده اسکلت فلزی، ساخت سوله و ساخت پل عابر در تهران

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

ساخت سالن ورزشی

شرکت بادیز پیشرو در ارائه خدمات ساخت اسکلت فلزی ، طراحی سوله ، ساخت سوله و پکیج های نظارتی جوش می  باشد. شما کارفرمایان محترم می توانید برای ساخت انواع سازه های فلزی ( پیچ و مهره ، جوش ) با ما همکاری کنید.

ساخت سالن ورزشی هم یکی از بخش های سوله سازی است که زیر مجموعه خدمات این شرکت می باشد. در ادامه بیشتر به بررسی این نوع سازه ها می پردازیم.

سوله و سوله سازی

به ساختمان هایی با سقف شیبدار و دهانه های بزرگ که برای مصارفی چون ساخت کارخانه های صنعتی ، انبار ها و سالن های ورزشی و … ساخته می شوند سوله می گویند.

سوله سازی در سال های اخیر با توجه به کارخانه های صنعتی که از این نوع سازه با صرف هزینه کم سود قابل توجهی بدست آوردند، رونق خوبی پیدا کرده و مورد توجه افراد زیادی قرار گرفته است.

سالن ورزشی هم زیر مجموعه این نوع سازه هاست و ساخت سوله های ورزشی با ابعاد کوچک جهت فعالیت های ورزشی در مدارس، باشگاه ها، دانشگاه ها و … انجام می شود.

ساخت سالن ورزشی

شما برای ساخت سالن ورزشی می توانید ابعاد سالن ، وزن سازه ( در صورت اطلاع ) نقشه، دهانه و … را برای ما از طریق فرم صفحه ساخت اسکلت فلزی ارسال کنید. کارشناسان ما پس از بررسی و اندازه گیری هزینه و زمان با شما جهت اطلاع رسانی از موضوعات ذکر شده و در صورت نیاز ساخت سازه تماس می گیرند.

اسکلت فلزی ساختمان

ساخت اسکلت فلزی و سازه های از نوع فلزی به دلیل کیفیت بالا تر ، سرعت بیشتر، هزینه ی کمتر، مقاومت و … با گذشت زمان جای اسکلت های بتنی را گرفته است و در ساخت سوله ها و ساختمان ها رو به این نوع سازه ها آورده اند. معمولا در شهرها به دلیل عدم وجود موقعیت و مکان مناسب جهت ساخت اغلب پیمانکاران دچار زحمت فراوان شده اند که با استفاده از سازه های فلزی که قابلیت اجرا در شلوغ ترین و کم حجم ترین موقعیت‌ها را دارند، به آن ها کمک کرده تا سریع تر و راحت تر پروژه های خود را انجام دهند. در این اسکلت فلزی ها علاوه بر بالا رفتن کیفیت ساخت، پرت مصالح در آن ها کمتر شده و ساختمان ها با مقامت بیشتری در برابر آتش سوزه و زلزله ساخته می شوند. البته در کشور های اروپایی این نوع سازه ها اغلب بصورت پیچ و مهره ای اجرا می شوند جز متراژ ها و وزن های کم که اتصالات جوشی جوابگوی آن است. دلیل استفاده از اسکلت های فلزی پیچ و مهره ای هم دوام و پایداری بیشتر آن ها و همچنین صرفه جویی در هزینه های ساخت است. گروه بادیز در هر دو بخش اتصالات جوشی و پیچ و مهره ای فعالیت داشته و آماده ی خدمت رسانی در این خصوص به شما عزیزان است.

منبع : ساخت سوله ورزشی بادیز

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی