کارخانه ساخت اسکلت فلزی و سوله بادیز

کارخانه ساخت اسکلت فلزی و سوله بادیز سازنده اسکلت فلزی، ساخت سوله و ساخت پل عابر

کارخانه ساخت اسکلت فلزی و سوله بادیز

کارخانه ساخت اسکلت فلزی و سوله بادیز سازنده اسکلت فلزی، ساخت سوله و ساخت پل عابر

بادیز بزرگتری کارخانه ساخت اسکلت فلزی و سوله سازنده اسکلت فلزی، ساخت سوله و ساخت پل عابر در تهران

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

قیمت ساخت هر متر مربع سوله همیشه سوال خیلی از مشتریان است. از متداول ترین سوالات افرادی که قصد ساخت و اجرای سوله را دارند این است که “هزینه ساخته شدن سوله چقدر تمام می شود؟” این سوال جواب دقیقی ندارد، چرا با توجه به کاربرد سوله و اهداف ساخت آن و متریال مورد استفاده و همچنین مساحت زمین قیمت ساخت هر متر مربع سوله متفاوت است.

قیمت ساخت هر متر مربع سوله در تهران

به صورت میانگین قیمت اعلام شده در زمینه و ساخت و اجرای کامل سوله، اعم از اسکلت سوله، کف سازی و دیوارچینی و پوشش سقف بدون تاسیسات معمولا از هر متر 250 هزار تومان شروع و تا 600 هزار تومان در هر متر مربع می رسد. اما قیمت دقیق کی مشخص می شود؟


برآورد دقیق قیمت ساخت سوله

برای برآورد دقیق قیمت ساخت هر متر مربع سوله ابتدا می بایست اطلاعات در خصوص زمین و متریال مورد نظر کارفرما و اهداف وی برای ساخت و راه اندازی سوله گرفته شود. سپس توسط نرم افزارهای طراحی مثل Revit نقشه کارگاهی (شاپ دراوینگ) تهیه شود، سپس با طراحی نقشه های کلی و جزئی قطعات مورد نیاز در ساخت سوله ، برآورد دقیقی از زمان اجرا و هزینه ساخت هر متر مربع سوله در آورد.


بطور کلی می توان گفت عوامل زیادی بر روی قیمت متری سوله تاثیر گذار است. عواملی همچون محل ساخت، فاصله محل ساخت تا کارخانه ساخت سوله، نوع طراحی و متریال سوله و همچنین مساحت سوله.


البته شایان ذکر است که قیمت ساخت سوله معمولا با دو حالت از طرف کارخانه بادیز داده می شود:

فقط ساخت اسکلت سوله

ساخت سوله از پی تا کلید

برآورد قیمت

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص قیمت ساخت سوله کلیک کنید

بسیاری از مشتریان بر این باور هستند که قیمت پایین معیار درستی برای انتخاب مجری ساخت سوله است. قیمت ساخت هر متر مربع سوله فاکتور مهمی است اما شما باید در هنگام انتخاب مجری بر سوابق و دلیل قیمت پایین وی نسبت به دیگر رقبا اشراف داشته باشید.


به جز مواردی که گفته شد متغیرهای دیگری در قیمت ساخت هر متر مربع سوله تاثیر گذار است که در زیر به آنها اشاره می کنیم:


نوسانات قیمت فولاد و آهن

نوع طراحی سوله

نوع کف سازی و پوشش سقف و دیوار سوله

شخصی سازی سوله توسط کارفرما

ابعاد سوله و یا داشتن بچه سوله

محل احداث سوله

قیمت ساخت هر متر مربع سوله را چگونه محاسبه کنیم؟


برای کسب قیمت مناسب برای ساخت سوله در هر متر مربع می توانید با کارخانه ساخت سوله بادیز تماس بگیرید و اطلاعات خود را به کارشناسان ما بدهید.


پس از بررسی های انجام شده توسط مهندسین بادیز، قیمت حدودی با تلورانس خطای 20 درصد بالا و پایین خدمت شما ارائه می شود و برای برآورد دقیق تر کار به بخش طراحی شاپ دراوینگ خواهد رفت.


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی