کارخانه ساخت اسکلت فلزی و سوله بادیز

کارخانه ساخت اسکلت فلزی و سوله بادیز سازنده اسکلت فلزی، ساخت سوله و ساخت پل عابر

کارخانه ساخت اسکلت فلزی و سوله بادیز

کارخانه ساخت اسکلت فلزی و سوله بادیز سازنده اسکلت فلزی، ساخت سوله و ساخت پل عابر

بادیز بزرگتری کارخانه ساخت اسکلت فلزی و سوله سازنده اسکلت فلزی، ساخت سوله و ساخت پل عابر در تهران

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

خیلی از ما برای انجام کارهای تاسیساتی خونمون به دنبال یک تاسیسات چی معتبر با قیمت خوب و کار عالی هستیم. من هم به این مشکل خوردم و توی اینترنت به دنبال یک سرویسدهنده خوب بودم تا اینکه تاسیسات هدایتی رو پیدا کردم. تاسیسات هدایتی در ابتدا متشکل از چند تعمیر کار با سابقه در حوزه تعمیر و سرویس لوازم منزل و انجام کار های فنی بود که پس از گذشت جند سال و اضافه شدن نیرو های متخصص این گروه، اقدام به ایجاد یک برند و اخذ نمایندگی رسمی ایران رادیاتور کرد.

از آن پس برای گسترش کار تاسیسات هدایتی، این گروه اقدام به آموزش و استخدام کارشناسان جدید نمود و خدمات خود را در سراسر کرج گسترش داد. در همین حین هم فروشگاه و مغازه این مجموعه هم تاسیس شد تا علاوه بر امکان سفارش تلفنی، افراد بصورت حضوری هم بتوانند، اقدام به خرید محصول یا سفارش خدمات کنند. اگر قصد دارید تاسیسات هدایتی را بیشتر بشناسید کلیک کنید.

تاسیسات کرج

بهترین تاسیساتی کرج

امروز مجموعه تاسیسات هدایتی با داشتن یک مغازه و فروشگاه، علاوه بر ارائه خدمات تعمیر و سرویس لوازم منزل، اقدام به ایجاد یک فروشگاه نموده که در آن تمامی محصولات پکیج، رادیاتور، حوله خشک کن، آب گرمکن و … در برند های مختلف قرار گرفته است. همچنین خدماتی که این مجموعه برای نصب، تعمیر و سرویس، ارائه میکند، محدود به هیچ نوع برندی نمیشود و برای تمامی لوازم امکان استفاده از آن فراهم شده است. جهت استفاده از خدمات این مجموعه هم شما میتوانید با مراجعه به صفحه تماس یا پایین صفحه اقدام به سفارش سرویسکار یا محصول مورد نظر کنید.

نمایندگی های مجاز کلیه برندها در تاسیسات هدایتی

تاسیسات هدایتی دارنده نمایندگی مجاز ایران رادیاتور ( کد نمایندگی: 2573 ) بوده و محصولات این برند را بطور گسترده در سراسر کرج بطور حضوری و غیر حضوری به فروش می رساند. این مجموعه محصولاتی همچون پکیج، رادیاتور پنلی، حوله خشک کن و دیگر محصولات برند ایران رادیاتور را در فروشگاه خود برای مشتریان عرضه میکند. علاوه بر این محصولات با کیفیت برند بوتان و سپهر الکتریک هم در این فروشگاه عرضع می شود.

تاسیسات هدایتی

با توجه به دارا بودن نمایندگی رسمی ایران رادیاتور، خدمات نصب، تعمیر و سرویس محصولات این برند در تاسیسات هدایتی با تخصص بیشتری انجام می شود. برای مشاهده لیست نمایندگی ها کلیک کنید.

شرایط خرید از فروشگاه هدایتی به چه شکل است؟ افرادی که ساکن استان البرز هستند میتوانند با مراجعه به فروشگاه به آدرس، کرج، باغستان، نبش بوستان 12 ( رو به روی بلوار موذن )، نمایندگی مجاز مرکزی هدایتی بصورت حضوری خرید خود را انجام دهند؛ یا از طریق تلفن های داخل سایت اقدام به سفارش تلفنی محصولات کنند.

تاسیسات کرج

تاسیسات هدایتی چه محدوده ای را پوشش میدهد؟ محدوده تحت پوشش گروه تاسیسات هدایتی استان البرز و بخش کرج است؛ این مجموعه شامل کارشناسان و سرویس کاران زبده تمام امور فنی و تاسیساتی می باشد و استفاده از خدمات این گروه تنها با یک تماس برای تمامی همشهریان محترم کرجی، میسر است.

 

 

  • ۹۹/۰۸/۱۶
  • کارخانه بادیز

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی