کارخانه ساخت اسکلت فلزی و سوله بادیز

کارخانه ساخت اسکلت فلزی و سوله بادیز سازنده اسکلت فلزی، ساخت سوله و ساخت پل عابر

کارخانه ساخت اسکلت فلزی و سوله بادیز

کارخانه ساخت اسکلت فلزی و سوله بادیز سازنده اسکلت فلزی، ساخت سوله و ساخت پل عابر

بادیز بزرگتری کارخانه ساخت اسکلت فلزی و سوله سازنده اسکلت فلزی، ساخت سوله و ساخت پل عابر در تهران

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

پل عابر پیاده به پلی گفته می شود که به منظور رفت و آمد افراد از جایی به جایی دیگر ساخته می شود این پل ها برای عبور امن افراد از موانع مختلف صورت می گیرد این موانع اعم از رودخانه ها،ریل راه آهن ها و یا جاده ها و آزادراه ها می توانند باشند.

انواع پل عابر پیاده

پل های عابرپیاده به شکل های مختلفی ساخته می شوند به طور کلی انوع پل عابرپیاده به شرح زیر می باشد:


پل های قوسی:در ابتدا این نوع از پل ها در کشور یونان ساخته شده و کم کم وارد کشورهای دیگر شد.ساختار این نوع از پل ها به صورت قوسی شکل می باشند  که دو پایه از اطراف وزن آن را تحمل می کنند . وزن بار در حالت برابری در اطراف این پل پراکنده می شود.فشار وارد شده بر این نوع پل ها کاملا یکسان می باشد به دلیل آنکه ساخت این پل ها گونه ای می باشد که دارای مقاومت بالا و قوس ها و شعاع هایی که باعث یکسان شدن فشار می شوند.

پل های کابلی :پل های کابلی شامل یک عرشه همراه با یک یا چند برج می باشد که این برج ها در بالای پایه های پل ها وسط دهانه قرار گرفته اند .از این برج ها کابل ها به صورت اریب مانند به پایین کشیده می شوند و عرشه ی پل را نگه میدارند.این نوع پل از استحکام و مقاومت بالایی برخوردار می باشد .

پل های ساده :پل های ساده دارای دو بخش عرشه و لوله هایی می باشد.این نوع از پل ها ساده ترین نوع از پل های هوایی می باشند و ساخت آنها به مدت زمان کمی نیازمند می باشد.دهانه این نوع از  پل ها در حدود 35 سانتی متر می باشد.

ویژگی پل های خرپایی:از پرکاربردترین پل های عابر پیاده هستند که ساختاری خرپا شکل دارند و در سطح شهرها نصب می شوند ،ساخت این پل ها با هززینه کمی صورت می گیردبه همین دلیل هم عمدتا در ساخت پل های عابر پیاده از این نوع سازه استفاده می شود که همان پل های ساده هستند .


عمدتا پل های عابرپیاده را به صورت خرپایی می سازند زیرا این نوع پل ها هم ساختار ساده تری دارند و هم هزینه های صرف شده در آن ها کم تر است این نوع از پل ها را با دهانه هایی حدود ۳۵ متر می سازند و فلز مصرفی در آن ها فولاد است به همین دلیل هم از ایمنی و استحکام زیادی برخوردار هستند .


ساخت انواع پل های عابر پیاده توسط کارخانه ساخت پل عابر بادیز

ساخت پل های عابر پیاده همواره یکی از مهمترین خدمات کارخانه ساخت پل عابر بادیز بوده است. معمولا برآورد هزینه و زمان ساخت انواع پل های عابر پیاده به صورت متر طول محاسبه می شود. البته در برآورد هزینه ها، محل احداث و همچنین بزرگی و کوچکی کار + نواسانات بازار تاثیر گذار است.


برای ساخت انواع پل های عابر پیاده کلیک کنید و یا برای کسب اطلاعات بیشتر درباره چگونگی ساخت و احداث پل های عابر پیاده و استعلام قیمت ساخت با بادیز تماس بگیرید.


منبع : انواع پل عابر پیاده و ساخت پل عابر توسط کارخانه ساخت پل عابر بادیز

نظرات (۱)

  • نیاز صالحی
  • ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی