کارخانه ساخت اسکلت فلزی و سوله بادیز

کارخانه ساخت اسکلت فلزی و سوله بادیز سازنده اسکلت فلزی، ساخت سوله و ساخت پل عابر

کارخانه ساخت اسکلت فلزی و سوله بادیز

کارخانه ساخت اسکلت فلزی و سوله بادیز سازنده اسکلت فلزی، ساخت سوله و ساخت پل عابر

بادیز بزرگتری کارخانه ساخت اسکلت فلزی و سوله سازنده اسکلت فلزی، ساخت سوله و ساخت پل عابر در تهران

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

تعمیر کولر گازی اصولی

بچه ها من روانی این متن شدم.خیلی دوست داشتم سبک بازاریابیش رو.به نظرم شما هم بخونید فوق العادست.این مقاله درباره تعمیرات کولر گازی و نکاتی بسیار مهم در این خصوص هست.

سلام دوستان در این بخش می خواهیم به بحث کولر های گازی بپردازیم و مسائلی رو باهاتون به اشتراک بگذاریم که مطمئنا کمتر راجع بهش شنیدید!قبل از شروع هر بحثی باید بدونید که کولر های گازی تنها اهرم خوشحال کننده در گرمای طاقت فرساست!اختلال در کارکرد کولر های گازی می تونه اوضاع رو خارج از تحمل و کنترل کنه!در چنین شرایطی کولر گازی خیلی از خونه ها مشغول گرم کردن خودش برای کارکرد هست و خیلی دیگه از کولر های گازی که بهشون رسیدگی نشده مشغول خاک خوردن هستند.از هوا و سرمای مطبوع کولر های گازی هم که خودتون خبر دارید.واقعا کولر های گازی در چنین جو آب و هوایی که تابستون های بسیار گرمی رو برامون آورده جزء تجهیزات واجب الحضور در تمامی منازل هستند.

اما گذشته از تمامی این صحبت ها به عنوان مقاله دقت کنید! تعمیر کولر گازی شمشیر دو لبه!به نظر شما قصد ما از چنین عنوانی چی می تونه باشه؟

شمشیر دو لبه؟!شمشیر دو لبه؟!

کولرهای گازی ، به هر حال دچار مشکل می شوند!

به هر حال کولر های گازی دچار مشکل می شوند و باید بدونید که به هر حال نگران نباشید!کولر گازی هیچ فرقی با اتومبیل شخصی نداره!همونطور که بعد از طی مسافت خاص و رسیدن کارکرد کیلومتر شمار به عدد خاصی،باید اتومبیلتون رو سرویس کنید،کولر های گازی هم نیاز به سرویس دوره ای دارند.با این تفاوت که کولر های گازی دیگه کیلومتر شمار ندارند :) و به نوعی زمان معیاری برای سرویس دوره ای کولر گازی محصوب می شه!

همچنین گاها اتومبیلتون نیاز به تعمیر داره!حق بدین که کولر های گازی هم نیاز به تعمیر داشته باشند.این ها وسائل و تجهیزات مصرفی در منازل هستند و اگر دچار مشکل نشن جای تعجبه!

با تمام این تفاسیر باز هم نگران نباشید چرا که

  • نه قراره کل تابستون بدون کولر گازی بمونید!
  • نه قراره تابستان امسال دمای تهران به دمای گندم بریان برسه!
  • نه قراره که آشفته بشین،چون ما هستیم!

لطفا آشفته نباشید!لطفا آشفته نباشید!

 

تعمیر کولر گازی چقدر دردسر داره !

احتمالا وقتی کولرتون رو روشن کردید دیدید که اونقدر ها هم لذت نمی برید و به اصطلاح خودمون نفس کولر گازی دیگه در نمیاد!همین اتفاق یک لحظه تصور یک خونه بهم ریخته با کلی کثیف کاری با یک آقای تعمیر کار که ترجیحا دو بنده آبی تنشه و وسط حال وایساده و با چهره ای نزدیک به ناراحتی به شما نگاه می کنه طوری که انگار میگه دیگه کار از کار افتاده !این فکر اذیتتون می کنه و فکر بعدی جاشو پر می کنه!فکر بعدی چیه؟!فکر بعدی بهتون می گه که بنظرت مشکل کولر گازیم چیه؟ای وای نکنه از موتورش باشه که اگه اینطور باشه 3،4 تومن خرجشه!!!

هزینه های بیهوده و ناکارآمد!هزینه های بیهوده و ناکارآمد!

فکر بعدی و فکر های بعدیتون رو هم میدونم! باور کنید :) اما همینجا تمومش کنید چون ما هستیم!پس این مقدمه رو از ابتدای یک داستان چند ساعته و راحتی بعدش رو از ما داشته باشید!اما بریم سراغ جان مطلب و ببینیم جان مطلب چیه!

تشخیص غلط تعمیر و حال نزدیک به سکته؟

خوب دقت کنید که باز هم برگشتیم به عنوان مطلب!بذارید مثال اتومبیل رو باز هم براتون یادآوری کنم!برای هر کدوم از ماها حتما پیش اومده که اتومبیلمون به صورت ناگهانی خاموش می شه و دیگه روشن نمی شه انگار هیچوقت این ماشین روشن نبوده!خب در این حالت مجبورید به نزدیک ترین تعمیرکار یا مکانیک مراجعه کنید تا بتونید از این وضعیت نجات پیدا کنید.بالاخره تعمیرکار هم میاد و بعد از کمی ور رفتن با اتومبیل تشخیص میده که پمپ بنزینتون خراب شده و باید تعویض بشه!خب راهی جز اعتماد ندارید و میرید و یک پمپ بنزین نو خریداری می کنید و نزد جناب تعمیرکار میارید و پس از اینکه پمپ بنزین هم عوض شد خوشحال می شید و سریع میخاید برسید خونه و خستگی و اعصاب خوردیتون رو از بین ببرید.اما استارت و سرفه باتری ضربدر اعصاب خوردیتون میشه یه چیز خیلی وحشتناک که در اون حالت حتی هالک هم نمی تونه جلتون وایسه!بله شما ضرر کردید در حالی که به پمپ بنزین نیاز نداشتید!جالب اینکه به هر حال اتومبیل رو به تعمیرکار دیگه نشون میدید و با جابه جایی سیم و بدون هزینه ماشینتون رو درست می کنه!این اتفاقی بوده که برای شخص بنده افتاده!

آخرین بار چقدر عصبانی بودید؟!آخرین بار چقدر عصبانی بودید؟!

سرتون رو درد نیارم.اما در یک کلام :خطا و عدم تخصص در پروسه تعمیر کولر های گازی هم می تونه همینقدر ضرر زننده باشه.

تشخیص و عیب یابی بدون خطای کولر گازی

به نظرتون بارز ترین ویژگی یک تعمیرکار کولر گازی چیه؟یک تعمیرکار کولر گازی در وحله اول یک تشخیص دهنده و عیب یاب حرفه ای باشه.تنها با تشخیص عیب می شه اون رو برطرف کرد.از این لحاظ در نظر بگیرید که تعمیر کولر گازی یک شمشیر دو لبه است.اگر به درستی انجام برسه می تونه بسیار کمک کننده باشه و در غیر اینصورت کاملا ضرر رسان و غیر اصولی!

تعمیر کولر گازی در تهران از پر متقاضا ترین خدمات مربوط به تعمیرات تجهیزات خانگی هست.تعمیرکاران کولرگازی و شرکت های مختلفی این خدمات رو به بهترین شکل ارائه می کنند اما خب در هر صنفی افراد اشتباهی هم وجود داره!تا یادم نرفته بگم که حتی ممکنه تعمیر کولر های گازی مختلف با هم فرق داشته باشه! به طور مثال یک تعمیرکار حرفه ای میدونه تعمیر کولر گازی جنرال با تعمیر کولر گازی سامسونگ و تعمیر کولر گازی ال جی تفاوت های ساختاری محسوسی با هم دارند.

تعمیر کولر گازی با لبخند ! :)تعمیر کولر گازی با لبخند ! :)

این از تعمیر،داستان سرویس چیه؟!

خب داستان سرویس رو کمی براتون باز کردیم کمی قبل تر!سرویس یه جورایی حکم چکاپ بدن رو داره!خلاصه اینکه بفهمید حال کولر گازیتون چطوره؟در چکاپ بدن در صورت تشخیص کم خونی پزشک تشخیص میده که خون سازی کنید! راجع به کولر گازی باید بگم که اگه سرویسکار تشخیص بده که گاز(همون خون!) کولر گازیتون کمه باید کولر گازیتون رو شارژ کنید.در چکاپ بدن اگر دکتر تشحیص بده سخت نفس می کشید تشخیص میده که ریه تون رو پاک سازی کنید.اگر کولر گازیتون نفس نداشته باشه پزشک کولر گازی تشخیص میده فیلتر های هوا باید شسته و پاکسازی یا گاها تعویض بشه.سرویسکار می تونه با یک آچار کشی حال اسپیلت رو خوب کنه و با سریس کوئل و فین ها می تونه قدرت بیشتری به کولر گازی بده! سرویس کولر گازی در تهران هم از پر درخواست ترین خدمات هست.سرویس کولر گازی سامسونگ با سرویس کولر گازی ال جی و سرویس کولر های گازی با برند های مختلف یکسانه!

سرویس کولر گازی هم با لبخند! :)سرویس کولر گازی هم با لبخند! :)

با وضعیت Battery Low چکار کنیم؟!

وقتی کولر گازی Battery Low میشه باید عین موبایل شارژش کنید.منظور شارژ گاز کولر گازی هست.کولر های گازی تامین سرما رو از طریق گاز های فریونی تامین میکنن.مهمترین گاز های کولر گازی گازهای R22 و R410 هستند.گاز های کولر گازی با گذشت زمان مصرف میشن و کپسول گاز هر روز کمی کم تر میشه.در نهایت وقتی گاز کولر گازی کمتر از 5 میلی لیتر می شه کولر گازی نیاز به شارژ شدن گاز داره در غیر اینصورت دیگه از سرما خبری نیست.شارژ گاز کولر های گازی هزینه کمی داره و همراه با سرویس کولر گازی در صورت تشخیص سرویسکار به انجام می سه.شارژ کولر های گازی جنرال و شارژ کولر گازی سامسونگ از پر تقاضا ترین خدمات شارژ کولر گازی در تهران هستند!

کولر گازیتان را به شارژ بزنید!کولر گازیتان را به شارژ بزنید!

آیا اصلا دارید؟!!

آیا اصلا در منزل خودتون از کولر گازی استفاده می کنید؟!اگر در حال خرید هستید و به تازگی میخواهید این سیستم رو روی واحد خودتون پیاده سازی کنید پیشنهاد می شه در این مورد هم از نصابان اصلی در نمایندگی ها بهره ببرید.چرا که نصابان هر برندی قطعا متخصص ترین هستند و نصب کولر های گازی رو به دور از دردسر (کجی لوله ها ، کندن بی مورد برای لوله کشی،نصب غلط و عدم کارکرد و هزار دردسر دیگه!) انجام می دن.نصاب کولر گازی در تهران هم توسط همکاران زیادی ارائه میشه و همه هم به بهترین نحو اینکار رو به انجام می رسونن!می شه گفت سخت ترین و تخصصی ترین نصب در بین برند های کولر گازی،نصب کولر های گازی جنرال هست!

نصب کولر گازی در تهراننصب کولر گازی در تهران

تعریف از خود!

کمال تشکر که تا اینجا همراه من بودید.ما سرویسکاران هستیم.تمامی خدمات مربوط به کولر های گازی اعم از نصب،راه اندازی،تعمیر،سرویس و شارژ انواع برند های کولر گازی توسط مجموعه ما ارائه می شود!در کمال احترام به همکاران عزیز به نظر می آید سریعترین خدمات مربوط به کولر گازی با پایین ترین قیمت ها از سمت مجموعه سرویسکاران ارائه می شود.(برای اثبات این موضوع برای هر فعالیتی می توانید از شرکت هار مختلف استعلام قیمت بگیرید).باعث خرسندیست که بتوانیم با ارائه خدمات اصولی و رضایت بخش بتوانیم مشتریان را از خود راضی نگاه داریم چرا که این مقوله بهترین و سالم ترین تبلیغ برای ما و مجموعه فنی مهندسی سرویسکاران می باشد.

اپلیکیشن سرویسکاران

  • ۹۸/۰۲/۲۱
  • کارخانه بادیز

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی